۱۴۰۳ شنبه ۱۰ شهريور

یکشنبه‌های معاونت آموزشی(4) _سهم آموزش در تأمین هزینه‌های دانشگاه و چشم‌انداز آتی


سهم آموزش در تأمین هزینه‌های دانشگاه و چشم‌انداز آتی
وبینار مورخ 99/08/11 از سلسله وبینارهای یکشنبه‌های معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا به موضوع "سهم آموزش در تأمین هزینه‌های دانشگاه و چشم‌انداز آتی" اختصاص داشت. این وبینار به میزبانی آقای دکتر سعید رضایی شریف آبادی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد و آقایان دکتر رحمانی، دکتر بهمردی و دکتر طاهری از مجریان اصلی این نشست مجازی بودند.
پس از صحبت‌های مقدماتی دکتر رضایی شریف آبادی، وبینار با ارائه دکتر طاهری، مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و بهره‌وری دانشگاه ادامه پیدا کرد و ایشان در خصوص نظام آموزشی مطلوب و تاثیر مهارت و تخصص در ایجاد اشتغال مطالبی را ارائه فرمودند. سپس دکتر بهمردی، مدیر مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه، توضیحاتی را در خصوص آموزش مجازی، مزایا و ویژگی‌های آن ارائه کردند. ایشان شرح دادند که آموزش‌های مجازی فرصت مناسبی را در اختیار دانشگاه و دانشگاهیان برای ارائه محتوای آموزشی و درآمدزایی ایجاد کرده است. در همین راستا، دکتر بهمردی آمادگی خود را برای همکاری با اعضای هیئت علمی دانشگاه جهت تولید محتوای آموزشی باکیفیت و برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آنلاین اعلام نمودند. در ادامه دکتر رحمانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، درآمدهای دانشگاه‌های مختلف تراز اول کشور را از محل آموزش مقایسه کرده و مطالبی را در این خصوص به بحث گذاشتند.
پس از ارائه مجریان محترم، وبینار با مشارکت سایر همکاران و شرکت‌کنندگان ادامه پیدا کرد و نظرات و پیشنهادات بسیار خوبی برای توسعه درآمدهای دانشگاه و استفاده از بستر مجازی برای گسترش آموزش‌ها و دسترسی به مخاطبان بیشتر، به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا ارائه شد.
برای دسترسی به فایل ارائه شده دکتر بهمردی اینجا را کلیک کنید .
 
برای دسترسی به فایل ارائه شده دکتر طاهری اینجا را کلیک کنید.
 
برای دسترسی به فایل ارائه شده دکتر رحمانی اینجا را کلیک کنید. 
 
SlideShow

تاریخ به روز رسانی:
1399/08/15
تعداد بازدید:
4140
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.