۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۷ بهمن

برگزاری کارگاه دستورالعمل و فرآیند محاسبه حق التدریس و امور مربوط به فرآیند ارسال مدارک مدرسان مدعو

کارگاه دستورالعمل و فرآیند محاسبه حق التدریس و امور مربوط به فرآیند ارسال مدارک مدرسان مدعو در تاریخ 1403/02/08 از ساعت 13 تا 15 در سالن سپیده کاشانی(مرکز همایش های بین الملل دانشگاه)به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.


📍 کارگاه دستورالعمل و فرآیند محاسبه حق التدریس و امور مربوط به فرآیند ارسال مدارک مدرسان مدعو
لینک شرکت در جلسه:
https://webinar.alzahra.ac.ir/barnamerizi_metting
🔻 ویژه کارشناسان حق التدریس دانشکده‌ها
🔷زمان: شنبه 8 اردیبهشت 1403
⏰ ساعت 15-13
🔷 مکان: سالن سپیده کاشانی
✅ برگزارکننده: مدیریت برنامه ریزی دانشگاه الزهرا(س)
 
کارگاه دستورالعمل و فرآیند محاسبه حق التدریس و امور مربوط به فرآیند ارسال مدارک مدرسان مدعو در تاریخ 1403/02/08 از ساعت 13 تا 15 در سالن سپیده کاشانی(مرکز همایش های بین الملل دانشگاه)به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.
کارگاه توسط همکاران محترم مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزشی خانم ها: پگاه سلیمی و صدیقه جدیدی با هدف بازآموزی کارشناسان قدیمی و آموزش به کارشناسان جدید حق التدریس دانشکده ها و ضرورت استفاده از گزارش های کاربردی سامانه گلستان در هفته آموزش ارائه شد.
اهم مطالب ارائه شده به شرح زیر می باشد:
✔️ تشریح قوانین و مقررات مصوب حق التدریس
✔️ تشریح مراحل هفتگانه فرآیند پیشخوان حق التدریس (آموزش گام به گام)
✔️ اقدامات قابل انجام توسط کارشناسان حق التدریس در پردازش های سامانه گلستان
✔️ فرآیند تأیید حق التدریس اساتید از استاد تا معاونت مالی و ادای دانشگاه
در دقایق پایانی کارگاه به پرسش ها و اشکالات همکاران پاسخ داده شد.

تاریخ:
1403/02/08
تعداد بازدید:
2315
منبع:
فیلم مرتبط
صوت
مدیریت برنامه ریزی و توسعه آموزشی
دانشگاه الزهرا
 تهران،خیابان ونک،ده ونک ، دانشگاه الزهرا(س)،معاونت آموزشی دانشگاه الزهرا کدپستی : 1993893973
تلفن : 982188044040+ فاکس : 982188067895+
 Amouzesh[at]alzahra.ac.ir
تمامي حقوق سايت براي دانشگاه الزهرا ( س ) محفوظ است.